Rondje Schotland. - Reisverslagen van Nico de Vries - WaarBenJij.nu Rondje Schotland. - Reisverslagen van Nico de Vries - WaarBenJij.nu
Rondje Schotland.

Het vertrek is vanaf Numansdorp; naar Stellendam en steek over naar Lowestoft.
Ik volg de oostkust van Engeland tot Edinbutgh en ga landinwaarts, strijk de mast in de buurt van Grangemouth en ga door een kanaaltje richting Glasgow. Na Glasgow gaat de mast weer omhoog en vervolg in mijn weg naar de Ierse Zee waar ik enkele eilanden wil bezoeken.
Daarna gaat het verder naar het volgende kanaal: Grinal Canal. (Staande Mast) Dan volgt het Caledonion Canal richting Inverness waar ik weer de Noordzee bereik. De tocht gaat dan huiswaarts langs de Schotse en Engelse Oostkust. Ik verwacht midden juni te vertrekken. De complete zeiltocht zal ongeveer drie maanden vergen.

25 Mei 2016

Zeilen Rondje Schotland
Nico

Enthousiast zeezeiler. Isles of Scilly - Zie www.almare.waarbenjij.nu Götakanaal - Zie www.almare2.waarbenjij,nu Kanaaleilanden -Zie www.almare3.waarbenjij.nu Baltische Zee - Zie www.almare4.waarbenjij.nu